PAS BALING MENGUCAPKAN SELAMAT JALAN KEPADA SEMUA BAKAL HAJI KE TANAH SUCI MEKAH

PAS BALING MENGUCAPKAN SELAMAT JALAN KEPADA SEMUA BAKAL HAJI KE TANAH SUCI MEKAH
PAS BALING MENGUCAPKAN SELAMAT BERANGKAT KE TANAH SUCI MAKKAH

14 Oktober 2008


Assalamulaikum wr.wth.
Alhamdulillah, PAS Kawasan Baling telah pun mengadakan laman webnya sendiri, sehubungan itu saudara saudari Ahli penyokong muslimin muslimat yang ingin mengetahui perkembangan mengenai PAS Kawasan Baling boleh melayari laman web ini di http://pasbaling.blogspot.com bila-bila masa. Insyallah pihak kami akan mengemaskinikan laman ini dari masa ke semasa. Sebaran pertanyaan dan cadangan boleh juga di Emailkan ke : ppasbaling@ymail.com ataupun pasbaling@gmail.com
Tel/Fax: 04 4766452

Tuan Guru Haji Abdul Wahab Hassan
Yang DiPertua PAS Kawasan Baling

5 ulasan:

PAS Kawasan Baling berkata...

Asslamulaikum, Saya Abdullah bin Murad dari PAS Cawangan Asam Jawa ingin Membuat cadangan supaya laman ini mengadakan berita terkini dalam Kerajaan Negeri Kedah dan dalam PAS Kawasan Baling supaya masyarakat lebih mengetahui lebih jelas mengenai pentadbiran Negeri Kedah dan dalam Parlimen Baling. Sekian wassalam

Mohd Monier Bin Mat Din berkata...

Alhamdulillah, akhirnya terlahir juga blog PAS Baling, bolehlah org-org mcm saya ni (anak Baling tapi dok luar Baling) singgah sekali sekala utk mendapatkan berita-berita terkini dari sana.

Ada masa bolehlah juga pautkan dengan blog saya yg banyak berkisarkan tentang daerah Baling juga at:

http://www.moniermatdin.blogspot.com

mr nAj berkata...

surat terbuka buat saf pimpianan pas kawasan baling
salam..
tahniah kepada pimpinan baru pas baling yg berjaya mendapat mandat perwakilan dalam pertandingan baru2 ini.Yang menang tetap menang walaupun pas baling kini sudah mula di resapi sintimen jatuh menjatuh.saya bknlah org yang layak berckp dlm hal ini kerana saya bknlah ahli pas tetapi saya adalah penyokong dan pendokong pas..saya berharap tuan guru ydp dapat mentakzirah saf pimpinan yang baru ini.wlpn matlamat telah menghalalkan cara bagi segelintir yang menang baru2 ni saya amat berharap tuan guru dapat memperbetulkan situasi semasa kini.Sms fitnah kini menjadi makanan ustaz2,cikgu2,tuan2 guru dalam pas sejak pemilihan baru2 ni..saya dipihak akar umbi sangat sayangkan perjuangan pas tetapi langkah mereka yang gagal menghayati matlamat perjuangan kerana terpengaruh dengan jawatan ini bakal melumpuhkan pas baling amnya..
harap Tuan Guru dapat menjawab pesoalan yang saya timbulkan demi kelangsungan wahdah perjuangan pas..

sekian,wasalam

pengundi muda

Dannn berkata...

A`kum..Tahniah kpd Pas Baling yg dpt menerbitkan blog ini. Saya adalah anak baling dan pgundi Dun K. Ketil yg bertgas di perantauan memang perlukan maklumat dan perkembangan politik seta isu tempatan. Harap blog ini dpt paparkan senarai AJK, Aktiviti, Isu Tempatan, Makumat Am dan sbgnya utk tatapan ank - anak Baling d Perantauan khasnya.

محمد حكيمى بن عبد المطلب berkata...

salam...ni ustaz awang mrangkap tok guru ana d pondok dulu..rindu sgt2 pda tok guru..